09123436480

تلفن پشتیبانی شرکت

8 الی 18

تماس تلفنی طول هفته

تعرفه خدمات ژئوتکنیک

تعرفه خدمات ژئوتکنیکی در سال 1403

به طور کلی در خدمات ژئو تکنیک، هزینه به دو بخش کلی تقسیم می شود، که معمولا یکی از آنها وابسته به شهر محل آزمایش و دیگری فارق از آن است. یکی بخش هزینه های انجام آزمایش است که بسته به نوع آزمایش هایی که با جنس خاک نمونه برداری شده رابطه مستقیم دارد و دیگری تعرفه مهندسی خدمات است که معمولا در شهرهای مختلف متفاوت است. این دو مورد را به طول کامل در ژئوکاو بررسی می کنیم. بهترین روش دریافت تعرفه خدمات ژئوتکنیک تماس مستقیم با کارشناس است. برای این منظور میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و به صورت رایگان و مستقیم با کارشناس مربوطه صحیت کنید.

آزمایش خاک

هزینه خدمات ژئو تکنیک

به طور کلی هزینه خدمات ژئو تکنیک به دو بخش کلی تقسیم می شود:

هزینه های عملیاتی آزمایشات ژئو تکنیک و بتن

همانطور که میدانید آزمایشات مربوط به این حوضه بسیار متنوع است و بسته به نیاز خاک مورد آزمایش تعداد دفعات آزمایش و نیروی متخصص آزمایشگاهی یا عملیاتی به کار گرفته برای آن می تواند متفاوت باشد که معمولا بهترین مرجع برای قیمت این خدمات لیست فهرست بهای خدمات ژئوتکنیک و بتن است. سازمان برنامه و بودجه بسته به فاکتورهای مختلف و تورم سالیانه آنرا منتشر می کند ( میتوانید لیست آخرین فهرست بهای منتشر شده توسط سازمان را در انتهای همین مطلب دانلود کنید). البته ناگفته نماند ما سعی کردیم جهت مشتری مداری و همچنین تعامل با مهندسین ناظر، کارفرمایان و متقاضیان عزیز این خدمات نرخی پایینتر از نرخ مصوب سازمان برای انجام این خدمات در شهرهای حومه تهران و کرج در نظر بگیریم. عزیزانی که قصد دارند از نرخ خدمات عملیاتی آزمایشگاهی و کارگاهی از حفاری گرفته تا آزمایشات مستقر در آزمایشگاه مطلع شوند با کارشناسان ژئوکاو در ارتباط باشند. ٠٩١٢٣٤٣٦٤٨٠، ٠٢١٢٢٩١١٦٩٤

مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با کارشناس اصلی

با تکیه بر دانش فنی و اجرایی مهندسین دانشگاه های معتبر کشور

تعرفه مهندسی خدمات

این آیتم نیز خود به دوبخش تقسیم می شود:

  1. تعرفه خدمات برون شهری یا خدمات دولتی
  2. خدماتی که در محدوده شهری و اقماری قرار دارد

تعرفه خدمات برون شهری یا خدمات دولتی

که یکی از آنها مربود به تعرفه خدمات برون شهری یا خدمات دولتی است که زیر نظر صلاحیت ریاست جمهوری است و نیز هزینه های مربوط به آن نیز طبق فهرست بهای ذکر شده در بخش قبل محاسبه است.

خدماتی است که در محدوده شهری و اقماری

اما مورد بعدی خدماتی است که در محدوده شهری و اقماری قرار دارد که تاییدیه و نظارتهای مربوط به آن در نظام مهندسی ساختمان شهر مربوطه وابسته به بنیاد مسکن و شهرسازی صورت میگیرد. این تعرفه خدمات مهندسی در شهرهای مختلف متفاوت است که معمولا فاکتوری به روز و متغیر است. نیاز است برای اطلاع از آن متقاضی محترم با تماس با عوامل شرکت از آن مطلع شود، ولی به طور کلی این تعرفه در بعضی از شهرهای ایران بسیار ناچیز ولی در بعضی از شهرها عدد بیشتری را به خود اختصاص داده و دلیل آن روال اختصاص کار بین شرکتهای ژئوتکنیک آن شهر است که میتواند به صورت ارجاعی یا سهمیه ای باشد.

 به عنوان مثال این تعرفه در تهران به شکل برگه سبز مرسوم است که بسته به ظرفیت لحظه ای شرکتها و سهمیه های باز شده میتواند متغیر باشد البته به طور معمول عدد اختصاص یافته برای این آیتم شامل خدمات آزمایشگاهی نیز می شود. در شهرهای دیگر هم بسته به قوانین وزن شده در سازمان نظام مهندسی آن شهر و همچنین دستورالعمل های برون آمده از کارگروه های ژئوتکنیک و بتن میتواند متغیر باشد.

بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه

 به طور کلی بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه های مربوط به این حوضه تماس مستقیم با کارشناسان است. ما (ژئوکاو) با در اختیار داشتن صلاحیت پایه ١ ریاست جمهوری و همچنین صلاحیت پایه یک بنیاد مسکن و شهرسازی در همه گرایش ها در تهران و کرج همیشه در تلاش هستیم بهترین خدمات را در اقتصادی ترین حالت ممکن متناسب با نوع خدمات مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان قرار داده و تا انتهای پروژه در کنارتان بمانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.